Automobilių logotipai ir jų modeliai keičiasi kas met. Vis modernėjant pasauliui, keičiasi ir mašinos, jos modernėja, tampa kitokios. Tačiau svarbu nepamiršti, kaip atsirado automobiliai ir kaip atrodė pirmasis zaporožietis. Automobilis yra motorinė transporto priemonė su ratais. Dauguma automobilių apibrėžimų sako, kad jie daugiausia važiuoja keliais, sėdimos dalys nuo vieno iki aštuonių žmonių, turi keturis ratus ir daugiausia veža žmones. Automobiliai buvo išrasti 1886 m., kai vokiečių išradėjas Carlas Benzas užpatentavo savo automobilį Benz Patent-Motorwagen. Automobiliai tapo plačiai prieinami XX amžiuje. Vienas pirmųjų automobilių, įperkamų masiškai, buvo 1908 m. modelis T – amerikietiškas automobilis, kurį gamino Ford Motor kompanija. Automobiliai buvo greitai pradėti naudoti JAV, kur jie pakeitė arklių traukiamus vežimus. Europoje ir kitose pasaulio dalyse automobilių paklausa išaugo tik po Antrojo pasaulinio karo. Automobilis laikomas esmine išsivysčiusios ekonomikos dalimi.
Automobiliai turi vairavimo, stovėjimo, keleivių patogumo valdiklius ir įvairius žibintus. Bėgant dešimtmečiams transporto priemonės buvo papildytos papildomomis funkcijomis ir valdikliais, todėl jos tapo vis sudėtingesnės. Tai galinio atbulinės eigos kameros, oro kondicionierius, navigacijos sistemos ir pramogos automobilyje. Dauguma 2020-ųjų pradžioje naudojamų automobilių yra varomi vidaus degimo varikliu, varomu deginant iškastinį kurą. Elektriniai automobiliai, kurie buvo išrasti ankstyvoje automobilio istorijoje, tapo parduodami 2000-aisiais ir, kaip prognozuojama, iki 2025 m. kainuos pigiau nei benzininiai automobiliai. Perėjimas nuo iškastinio kuro prie elektra varomų automobilių yra svarbus daugelyje klimato kaitos mažinimo scenarijų.
Automobilio naudojimas turi išlaidų ir naudos. Asmens išlaidas sudaro transporto priemonės įsigijimas, palūkanų mokėjimas (jei automobilis finansuojamas), remontas ir priežiūra, kuras, nusidėvėjimas, vairavimo laikas, mokesčiai už stovėjimą, mokesčiai ir draudimas. Visuomenės išlaidos apima kelių priežiūrą, žemės naudojimą, kelių spūstis, oro taršą, triukšmo taršą, visuomenės sveikatą ir transporto priemonės utilizavimą pasibaigus jos eksploatavimo laikui. Eismo susidūrimai yra didžiausia su traumomis susijusių mirčių priežastis visame pasaulyje. Asmeninė nauda apima transportavimą pagal pareikalavimą, mobilumą, nepriklausomybę ir patogumą. Nauda visuomenei apima ekonominę naudą, pvz., darbo vietų ir gerovės kūrimą automobilių pramonėje, transporto aprūpinimą, visuomenės gerovę dėl laisvalaikio ir kelionių galimybių bei pajamų iš mokesčių generavimą. Žmonių gebėjimas lanksčiai judėti iš vienos vietos į kitą turi didelių pasekmių visuomenės pobūdžiui.