Rinkodaros ir marketingo supratimas yra labai svarbus bet kokio verslo ar prekės ženklo sėkmei. Vartotojai ieško, lygina ir apsiperka per savo įrenginius. Norėdami veiksmingai pasiekti vartotojus ir pasiekti savo tikslus, turite suprasti ir naudoti internetinę rinkodarą, daugiau skaitykite https://www.manoit.lt/category/internetines-svetaines/
Skaitmeninė rinkodara kas tai?
Skaitmeninė rinkodara naudoja internetinius kanalus, kad papasakotų jūsų prekės ženklo istoriją ir užmegztų ryšį su klientais naudingu ir vertingu turiniu bei puikia patirtimi. Ji suteikia jums galimybę kurti santykius, perimdama patirtį, kurią suteikiate neprisijungę prie interneto, ir atkurdama ją internete, kad galėtumėte plėtoti savo verslą.
Naudojant skaitmeninę rinkodarą taikomos dviejų tipų rinkodaros strategijos: išorinė ir įeinančioji rinkodara
- Išorinė rinkodara
Išorinė rinkodara naudojama skaitmeninėje rinkodaroje, taip pat ir tradicinėje rinkodaroje. Vykdydami išorinę rinkodarą prekių ženklai siunčia žinutę konkrečiai tikslinei auditorijai, kad atkreiptų dėmesį į savo produktą, paslaugą ar prekių ženklą.
- Įeinančioji rinkodara
Įeinančioji rinkodara veikia priešingai. Įeinančioji rinkodara pritraukia auditoriją prie jūsų turinio arba prekės ženklo. Taikydami šį metodą pritraukiate vartotojus, kurie jau domisi jūsų produktais ar paslaugomis.
Išskiriamos septynios rinkodaros funkcijos:
- skatinimas,
- pardavimas,
- produkto ir (arba) paslaugos valdymas,
- rinkodaros informacijos valdymas,
- kainodara,
- finansavimas
Suprasdami pagrindines rinkodaros funkcijas, galite geriau sutelkti pastangas ir strategijas savo verslui padėti.
Vieni iš pagrindinių rinkodaros tikslų yra šie:
- paklausos sukūrimas
Sąmoningai stengiamasi išsiaiškinti vartotojų pageidavimus ir skonį. Prekės ir paslaugos gaminamos taip, kad patenkintų vartotojų poreikius. Paklausa taip pat kuriama informuojant klientus apie įvairių prekių ir paslaugų naudingumą.
- klientų pasitenkinimas
Svarbu ištirti klientų poreikius prieš siūlant jiems kokias nors prekes ar paslaugas. Prekių ar paslaugų pardavimas nėra toks svarbus kaip klientų poreikių patenkinimas
- rinkos dalis
Kiekviena įmonė siekia didinti savo rinkos dalį, t. y. savo pardavimų ir visų pardavimų ekonomikoje santykį.
- pelno gavimas
Parduodant norus tenkinančius produktus turi būti uždirbamas pakankamas pelnas. Jei įmonė neuždirba pelno, ji negalės išsilaikyti rinkoje.
- geros reputacijos ir viešojo įvaizdžio kūrimas
Rinkodaros skyrius pateikia klientams kokybiškus produktus už priimtiną kainą ir taip sukuria savo poveikį klientams.
Pagrindinis rinkodaros valdymo tikslas – siekti verslo tikslų. Verslas siekia uždirbti deramą pelną tenkindamas klientų poreikius. Žinoma tam išmanyti ir įvaldyti reikalingi rinkodaros mokymai.