Beorės dviračio padangos – dažno dviračių entuziasto svajonė nes nėra nieko blogiau kas labiau sugadintų kelionės nuotaiką kaip pradurta padanga. Važuojant tokiu dviračiu jums nebereikia su savimi vežti pompos, veržiarakčių ir keletos kitų remonto instrumentų. Pirmi įspūdžiai važiuojant asfaltuota gatve suteikia daug vilčių ir visiškai kitokį važiavimo pojūtį nors tai atrodo tik neesminis dviračio detalės pakeitimas.
Pirmas dalykas į ką atkreipėme dėmesį tai vos juntama vibracija važiuojant 20-30 km/h greičiu. Visiškas pasitikėjimas ir baimės nebuvimas kad padangą pradursite užvažiavę ant aštraus daikto, vinies, varžtelio, stiklo gabalo ar aštrios uolos. Važiuojant pirmą kartą tikriausiai būsite atsargus nes nežinote kaip padanga reaguoja atsitrenkus į šaligatvio bortą, važiuojant per akmenis, purvą ir slidžią kelio dangą. Naujų padangų viduje nėra oro todėl jos yra kietesnės ir mažiau amortizuoja kelio nelygumus, tai rešikia kad dviratis jus labiau kratys ir prie to reikės priprasti, priimti tai kaip naują normą. Jei sveriate daugiau nei 100 kg ši vibracija bus jaučiama gana stipriai ir gali būti nemaloni važiuojant ilgesnę distanciją. Padangų tarnavimo laikas apie 5000 kilometrų. Kietesnio važiavimo pojūtis jūsų neturėtų gasdinti jei esate įpratę važinėti standartinėmis kietesnėmis padangomis su kamera. Maloniausia važiuoti kelkraščiai kur susikaupę įvairių šiukšlių ir žinoti kad ratams niekas neatsitiks.
Padangos montavimas ir priežūra yra nesudėtinga, galima atlikti patiems. Padangos prie ratlankio tvirtinamo specialiais kaiščiais kurių komplektą gausite kartu pirkdami beores padangas. Šios padangos kainuoja nuo 150 eurų jei kinietiškos, brangesnės yra korėjietiškos ir japoniškos. Apibendrinant galima pasakyti kad tai kol tai yra naujiena ir neatsirado pakankamai daug konkurentų todėl dviračiai pigiau negali kainuoti jei jie komplektuojami su padangomis kurių technologijai ir testavimui išleistos didelės lėšos.